Este posibil să nu primesc certificatul, deși am terminat cursul?

În cazul în care nu ați primit încă certificatul, există câteva explicații posibile:

Pentru a obține certificatul, trebuie să efectuați cel puțin 90 % dintre exerciții și să răspundeți corect la 50 % dintre acestea.

Verificați dacă ați oferit suficient feedback colegilor pentru fiecare dintre exercițiile cu evaluare colegială (exercițiile 4, 15, 23, 24, 25) – acesta este cel mai frecvent motiv pentru a nu primi certificatul.

Apoi, poate dura un timp până ce răspunsurile dumneavoastră primesc suficiente evaluări din partea altor studenți. Chiar dacă exercițiile dumneavoastră au primit suficient feedback din partea colegilor, este posibil ca unele dintre răspunsurile dumneavoastră să fi fost raportate ca spam (sau să fi obținut punctaje foarte mici), caz în care le vom verifica manual.

Despre evaluările colegiale:

Răspunsurile cu text liber care sunt evaluate de către colegi vor necesita un anumit timp pentru a fi prelucrate, deoarece avem nevoie de un număr suficient de evaluări. În plus, vom verifica manual toate răspunsurile care obțin punctaje sub medie, ceea ce va necesita și mai mult timp. Din acest motiv, unii dintre dumneavoastră vor trebui să aibă mai multă răbdare înainte de a-și primi punctajele și certificatele.

În cazul în care aveți în continuare întrebări cu privire la certificate, vă rugăm să consultați comunității online. Numai în cazul în care nu găsiți răspunsul acolo, ne puteți contacta printr-un mesaj privat pe comunității online sau prin e-mail la adresa support@elementsofai.zendesk.com.

Pentru a putea elibera certificate de calitate, sunt necesare operațiuni manuale și aceasta necesită timp. Încercăm să optimizăm procesul, așa că vă rugăm să fiți înțelegători! ❤

Felicitări tuturor celor care au terminat deja cursul și tuturor celor care vor face acest lucru în viitor!

Alte întrebări frecvente