Am o problemă tehnică ce ține de platforma cursului și nu am găsit răspunsul aici. Ce pot face?

Există probleme ocazionale care par a fi cauzate de browser. De exemplu, poate părea că nu ați răspuns la întrebări, deși ați făcut-o. Sistemul de notare oficial este independent de punctajele afișate în browserul dumneavoastră, deci chiar dacă veți întâmpina astfel de probleme, acest lucru nu vă va afecta rezultatele oficiale.

Încercați să închideți și să redeschideți browserul. Apoi, încercați să vă conectați la un browser sau la un dispozitiv diferit.

Dacă aceste variante nu funcționează, verificați comunității online pentru a vedea dacă membrii comunității online au găsit deja un răspuns la problema respectivă. Nota bene: Evitați să partajați public capturi de ecran cu răspunsurile dumneavoastră pentru a împiedica dezvăluirea răspunsurilor corecte celorlalți studenți. De asemenea, puteți trimite administratorilor un mesaj privat cu privire la problema întâmpinată pe comunității online.

Alte întrebări frecvente